Pomoc

Najczęściej zadawane pytania


Aby złożyć zamówienie:

1. Wybierz region i Ośrodek Narciarski,
2. Wybierz karnety/bilety, które Cię interesują,
3. Dobierz usługi dodatkowe,
4. Wybierz kartę,
5. Wybierz ubezpieczenie,
6. Dobierz opcje zwrotu,
7. Wybierz rodzaj płatności,
8. Gotowe.

Jeśli korzystasz z serwisu po raz pierwszy: Jeśli zamawiasz u nas po raz pierwszy, podaj adres e-mail, hasło oraz uzupełnij dane do wysyłki. Po zaakceptowaniu regulaminu i polityki prywatności możesz sfinalizować swoje zamówienie klikając na ‘Zamawiam i płacę’.

Dla zarejestrowanych użytkowników: Wystarczy dobrać usługi, które Cię interesują, wybrać formę płatności oraz kliknąć na ‘Zamawiam i płacę’.
Karnet 'dowolne dni' jest do wykorzystania w dowolnych dniach całego sezonu narciarskiego np. 2016/2017, 2017/2018, przy czym nie muszą to być dni następujące po sobie, lecz mogą to być dni wybrane według uznania w każdym terminie podczas trwania sezonu np. 2016/2017, 2017/2018.

Karnet 'kolejne dni' oznacza karnet do wykorzystania w kolejnych, następujących po sobie dniach (dzień po dniu) w sezonie np. 2016/2017, 2017/2018.

Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych karnetów wyświetlają się przy wybranym karnecie.
Karnety można wykorzystać w całym sezonie narciarskim np. 2016/2017, 2017/2018. Niewykorzystane karnety nie przechodzą na kolejne sezony.
Użytkownicy E-skipass, którzy posiadają już naszą kartę narciarską E-skipass mogą doładować ją dowolnym karnetem z gamy ponad 50 obsługiwanych Ośrodków Narciarskich. Doładowania polegają na przesłaniu informacji o kolejnych uprawnieniach (karnetach) do serwerów Stoków Narciarskich, dzięki takiej funkcjonalności, nie ponoszą Państwo kosztów wysyłki kolejnych kart i karnetów na nowe sezony narciarskie, a samo doładowanie odbywa się w przeciągu 3 min od otrzymania potwierdzenia zaksięgowania płatności.
Tak, Karta E-skipass będąca nośnikiem karnetów jest kartą wielokrotnego użytku. Po wykorzystaniu karnetu, na posiadaną kartę możesz doładować kolejne, dowolne karnety z oferty dostępnej na e-skipass.pl.
Z jednego konta w systemie eskipass.pl możesz kupić dowolną ilość usług, które traktowane będą jako jedno zamówienie. Zapłacisz za nie jednym przelewem. Aby tego dokonać, należy wybrać i skonfigurować karnet/y, a następnie przejść do płatności.
Ubezpieczenie, które wchodzi w skład wybranych ofert, jest ubezpieczeniem grupowym, obejmuje wszystkie osoby wymienione podczas składania zamówienia na karnety. Ubezpieczeniem jest objęta osoba, której dane ( imię, nazwisko, data urodzenia w formacie rrrr-mm-dd oraz adres mailowy) zostały wpisane podczas składania zamówienia. Ubezpieczenie staje się ważne w momencie aktywacji karnetu, tj. z chwilą pierwszego przejścia przez kołowrót w danym dniu. W związku z objęciem ubezpieczeniem zbiorowym, każda z osób ubezpieczonych posiada ten sam numer polisy.

Sprawdź ogólne warunki ubezpieczenia

Zamówienie


Aby złożyć zamówienie:

1. Wybierz region i Ośrodek Narciarski,
2. Wybierz karnety/bilety, które Cię interesują,
3. Dobierz usługi dodatkowe,
4. Wybierz kartę,
5. Wybierz ubezpieczenie,
6. Dobierz opcje zwrotu,
7. Wybierz rodzaj płatności,
8. Gotowe.

Jeśli korzystasz z serwisu po raz pierwszy: Jeśli zamawiasz u nas po raz pierwszy, podaj adres e-mail, hasło oraz uzupełnij dane do wysyłki. Po zaakceptowaniu regulaminu i polityki prywatności możesz sfinalizować swoje zamówienie klikając na ‘Zamawiam i płacę’.

Dla zarejestrowanych użytkowników: Wystarczy dobrać usługi, które Cię interesują, wybrać formę płatności oraz kliknąć na ‘Zamawiam i płacę’.
Karnet 'dowolne dni' jest do wykorzystania w dowolnych dniach całego sezonu narciarskiego np. 2016/2017, 2017/2018, przy czym nie muszą to być dni następujące po sobie, lecz mogą to być dni wybrane według uznania w każdym terminie podczas trwania sezonu np. 2016/2017, 2017/2018.

Karnet 'kolejne dni' oznacza karnet do wykorzystania w kolejnych, następujących po sobie dniach (dzień po dniu) w sezonie np. 2016/2017, 2017/2018.

Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych karnetów wyświetlają się przy wybranym karnecie.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom narciarzy wprowadziliśmy kartę tańszą o 33%, która umożliwia identyczny sposób funkcjonowania jak karta zwykła . Różnica polega wyłącznie na braku możliwości personalizacji wyglądu karty, dzięki czemu zmniejszyliśmy koszty jej produkcji. Karta nadal wysyłana jest spedycją na adres wskazany podczas składania zamówienia.
Karnety można wykorzystać w całym sezonie narciarskim np. 2016/2017, 2017/2018. Niewykorzystane karnety nie przechodzą na kolejne sezony.
Użytkownicy E-skipass, którzy posiadają już naszą kartę narciarską E-skipass mogą doładować ją dowolnym karnetem z gamy ponad 50 obsługiwanych Ośrodków Narciarskich. Doładowania polegają na przesłaniu informacji o kolejnych uprawnieniach (karnetach) do serwerów Stoków Narciarskich, dzięki takiej funkcjonalności, nie ponoszą Państwo kosztów wysyłki kolejnych kart i karnetów na nowe sezony narciarskie, a samo doładowanie odbywa się w przeciągu 3 min od otrzymania potwierdzenia zaksięgowania płatności.
Jeżeli Ośrodek Narciarski nie wprowadził innej zasady, karty są nośnikami na okaziciela. W przypadku oferty karnetów z ubezpieczeniem - jedynie ubezpieczenie jest imienne i obejmuje osobę, której dane zostały podane przy wypełnianiu danych podczas składania zamówienia.
W systemie E-skipass dostępne są trzy możliwości zwrotów:

Przysługuje Ci ustawowy termin na odstąpienie od umowy zawartej na odległość (14 dni).
Karnet, który nie został napoczęty, możesz zwrócić w trakcie trwania całego Sezonu narciarskiego (najpóźniej do 15 kwietnia danego Sezonu).

Dodatkowo (w przypadku dostępności usługi) masz możliwość skorzystania z SYSTEMU GWARANTOWANEGO ZWROTU E-SKIPASS, który umożliwia wykupienie preferencyjnej opcji zwrotu, standardowo masz 14 dni na zwrot usług, natomiast decydując się na ‘SGZ’ pozostawiasz sobie możliwość zwrotu części Karnetu po ustawowym terminie na odstąpienie od umowy zawartej na odległość.

Szczegółowe informacje znajdziesz w Regulamin Internetowej Sprzedaży E-skipass
Tak, Karta E-skipass będąca nośnikiem karnetów jest kartą wielokrotnego użytku. Po wykorzystaniu karnetu, na posiadaną kartę możesz doładować kolejne, dowolne karnety z oferty dostępnej na e-skipass.pl
Karta zostanie wysłana pod wskazany adres w ciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. W szczególnych przypadkach zastrzegamy możliwość wysyłki do 5 dni roboczych, takie przypadki to przede wszystkim wzmożona sprzedaż przed zakończeniem promocji.
Karta E-skipass jest kartą zbliżeniowa, taką jak na stoku, jedyna różnica polega na tym, że karta e-skipass jest kartą wielokrotnego użytku – możesz z niej korzystać w kolejnych sezonach doładowując na nią dowolne karnety z oferty E-skipass. Na karcie zostaje zapisany karnet, który aktywuje się z chwilą przejścia przez kołowrót. Karnetu nie trzeba dodatkowo aktywować w kasach, czy innych punktach obsługi klienta. Wystarczy swobodnie przejść przez bramkę, aby korzystać z karnetu E-skipass.
Płatności za karnety online można dokonywać poprzez DotPay, szybkim przelewem, kartą płatniczą, kredytową oraz poprzez PayPal.
Z jednego konta w systemie eskipass.pl możesz kupić dowolną ilość usług, które traktowane będą jako jedno zamówienie. Zapłacisz za nie jednym przelewem. Aby tego dokonać, należy wybrać i skonfigurować karnet/y, a następnie przejść do płatności.
W przypadku sprzedaży przez stok karnetów ulgowych, informacja o aktualnie przysługujących ulgach wyświetlają się przy wybranym karnecie.
Kartę e-skipass zakupioną online można doładować karnetem jedynie online, za pomocą serwisu e-skipass.pl
Ubezpieczenie, które wchodzi w skład wybranych ofert, jest ubezpieczeniem grupowym, obejmuje wszystkie osoby wymienione podczas składania zamówienia na karnety. Ubezpieczeniem jest objęta osoba, której dane ( imię, nazwisko, data urodzenia w formacie rrrr-mm-dd oraz adres mailowy) zostały wpisane podczas składania zamówienia. Ubezpieczenie staje się ważne w momencie aktywacji karnetu, tj. z chwilą pierwszego przejścia przez kołowrót w danym dniu. W związku z objęciem ubezpieczeniem zbiorowym, każda z osób ubezpieczonych posiada ten sam numer polisy.

Sprawdź ogólne warunki ubezpieczenia
Zamówienie, które zostało rozpoczęte, ale z różnych przyczyn nie została dokonana płatność, zostaje zapisane w historii zamówień ze statusem ‘oczekuje na płatność’. Obecnie istnieje możliwość zapłacenia za zamówienie w terminie nie przekraczającym końca promocji w której zamówienie powstawało, np. jeśli zamówienie zostało złożone 25 października a promocja trwa do 30 października to powrót do płatności tego zamówienia możliwy jest jedynie do 30 października.
Kartę można odebrać w Ośrodku Narciarskim w przypadku, gdy jest to oferta z dedykowanym odbiorem na osobistym, w innych przypadkach karty są wysyłane na adres wskazany przy składaniu zamówienia, do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Dodatkowo istnieje możliwość zakupienia kart w innych punktach dystrybucyjnych (Ośrodki Narciarskie, Sklepy Sportowe itp. - punkty będą podawane w trakcie trwania sprzedaży).
Jeśli nie otrzymałeś/aś e-maila z potwierdzeniem:

1. Sprawdź połączenie z Internetem.
2. Sprawdź Twój folder ‘Spam’.
3. Skontaktuj się z nami pod adresem biuro@e-skipass.pl, aby potwierdzić prawidłowość podanego przez Ciebie adresu e-mailowego.
Możesz też sprawdzić w Twoich ‘Zamówieniach’, czy aktualne zamówienie zostało tam zapisane. Jeśli widzisz Twoje zamówienie na tej stronie, możesz być pewien, że do nas dotarło. Jeśli wciąż nie jesteś pewny, możesz zadzwonić do nas i zapytać się o swoje karnety.
1.Sprawdź połączenie z Internetem.
2.Sprawdź Twój folder ‘Spam’.
3.Skontaktuj się z nami pod adresem biuro@e-skipass.pl, aby potwierdzić prawidłowość podanego przez Ciebie adresu e-mailowego.
Możesz też sprawdzić w Twoich ‘Zamówieniach’, czy aktualne zamówienie zostało tam zapisane. Jeśli widzisz Twoje zamówienie na tej stronie, możesz być pewien, że do nas dotarło. Jeśli wciąż nie jesteś pewny, możesz zadzwonić do nas i zapytać się o swoje karnety.
Aby sprawdzić aktualny status Twojego zamówienia, prosimy o przejście do zakładki ‘Zamówienia’ na swoim koncie klienta.
Jeśli masz problem z już złożonym lub dostarczonym zamówieniem prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Kładziemy ogromny nacisk na to, by świadczone przez nas usługi były na najwyższym poziomie. Zawsze stoimy po stronie klienta w przypadku niewłaściwego postępowania przewoźnika dostarczającego przesyłki lub w innych sytuacjach, gdy coś jest nie tak. Jeśli problem nie ustępuje, zespół E-skipass jest zawsze do Twojej dyspozycji. Skontaktuj się z nami mailowo: biuro@e-skipass.pl. Nasza Obsługa Klienta jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
W serwisie E-skipass nie ma minimalnej kwoty zamówienia.

Kupony zniżkowe


Otrzymałeś specjalny kupon lub zniżkę? Możesz go zrealizować w następujący sposób: wybierz Ośrodek Narciarski, do którego się wybierasz, wybierz karnet, który Cię interesuje metodę płatności online. Następnie znajdź pole ‘Kod kuponu’, które dostępne jest w podsumowaniu zamówienia. Wpisz kod z kuponu i kliknij ‘Wybierz’, a następnie 'Dodaj' aby kwota Twojego zamówienia została obniżona o wartość podanego kuponu.
Pozostałą kwotę należy opłacić korzystając z płatności online.
Przy każdym karnecie można wykorzystać tylko jeden kupon zniżkowy. E-skipass.pl nie wymienia kuponów na gotówkę ani nie zwraca różnicy pomiędzy wykorzystaną wartością, a kwotą kuponu (w przypadku, gdy kwota zamówienia jest niższa od kwoty kodu zniżkowego).
Kody kuponów rabatowych można zrealizować tylko w ramach płatności online.
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, sprawdź, czy kupon nie jest ważny. Promocje zniżkowe są czasowo ograniczone i kupony zniżkowe mogą być wykorzystane tylko w przeciągu określonego czasu. W przypadku pytań i niejasności prosimy o kontakt mailowy na adres biuro@e-skipass.pl. Nasza Obsługa Klienta jest dostępna codziennie w godzinach od 8:00 do 16:00. Prosimy o przygotowanie do rozmowy swojego adresu e-mail oraz kodu kuponu zniżkowego.
Kupony zniżkowe dla mogą być wykorzystane przez wszystkich klientów, jednak przy jednej usłudze każdy użytkownik może wykorzystać zniżkę jednorazowo.

Twoje Konto


Aby wyświetlić wszystkie zamówienia, które składałeś w systemie E-skipass, wystarczy kliknąć przycisk ‘Zamówienia“ dostępny po zalogowaniu na Twoim koncie Klienta.
Lista poprzednich zamówień znajduję się na Twoim koncie Klienta. Po kliknięciu na ‘Zamówienia’ wyświetli się lista wszystkich dokonanych przez Ciebie zamówień.
W zakładce ‘Zamówienia’ znajdziesz wszystkie Twoje zamówienia.

Jeśli nie będziesz mógł znaleźć konkretnego zamówienia, skontaktuj się z nami mailowo: biuro@e-skipass.pl. Nasza Obsługa Klienta jest dostępna codziennie w godzinach od 8:00 do 16:00.
Twoja nazwa użytkownika to Twój adres e-mailowy, który podałeś przy rejestracji na E-skipass.pl.

Aby otrzymać nowe hasło, kliknij na link ‘Zapomniałem hasła’. Następnie podaj Twój adres e-mailowy, z którego korzystasz na E-skipass.pl i kliknij na ‘Wyślij’. Jeśli chcesz przerwać zmianę hasła, kliknij na ‘Zamknij’.

Jeśli nie pamiętasz Twojego adresu e-mailowego, skontaktuj się z nami mailowo: biuro@e-skipass.pl. Nasza Obsługa Klienta jest dostępna codziennie w godzinach od 8:00 do 16:00.
Nie. Twój adres e-mailowy jest jednocześnie nazwą użytkownika i dlatego nie możesz założyć drugiego konta na ten sam adres e-mailowy.
Tak, jako zarejestrowany użytkownik możesz posiadać kilka adresów dostawy założonych na Twoim koncie. Wejdź w ‘Adresy’, a następnie kliknij na znak '+Adres dostawy'. W ten sposób dodasz nowy adres do Twojego profilu.

Aby zarządzać adresami, wejdź w zakładkę 'Adresy'.

O E-skipass.pl


E-skipass.pl to serwis umożliwiający zamówienie karnetów online do ponad 50 Stacji Narciarskich w Polsce i w Unii Europejskiej. U nas szybko zamówisz Karnety, Vouchery/Bilety, Ubezpieczenia i inne usługi popularne w trakcie zimowego szaleństwa. Dzięki szybkiej płatności online ze swoich karnetów możesz korzystać nawet w ciągu 15 min!
Jesteśmy dostępni we wszystkich regionach narciarskich! Kolejne Ośrodki pojawią się już wkrótce. Pełna oferta E-skipass dostępna jest pod adresem e-skipass.pl
E-skipass nie pobiera żadnych opłat za rejestrację ani korzystanie z serwisu.

Płatności


Zarówno płatności online jak z Dotapy, jak i przez PayPal księgowane są przez nas kilka sekund po ich dokonaniu. Wpływu na przebieg zamówienia nie mają też dni tygodnia ani pora zamówienia. Nie ma więc obawy, że dostarczenie Karnetów zostanie opóźnione z tego powodu.
W systemie E-skipass możesz zapłacić online za pomocą szybkiego przelewu internetowego, konta PayPal lub karty kredytowej. E-skipass.pl nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za zamówienia opłacone online.

Rejestracja


Twoją nazwą użytkownika jest adres e-mail, za pomocą którego się logujesz. Zwróć proszę uwagę na to, że używanie spamowych skrzynek pocztowych nie jest dozwolone. Powinieneś wybrać bezpieczne hasło do Twojego konta, składające się z minimum 5 znaków, małych i dużych liter oraz cyfr.

Jak działa system Śnieżynek E-skipass?


Zamawiając na E-skipass.pl, masz możliwość zbierania Śnieżynek z Twoich ulubionych Ośrodków Narciarskich, których komplet możesz zrealizować już po upływie 24 godzin od złożenia zamówienia. Aby wykorzystać komplet Śnieżynek, wystarczy że uzbierasz odpowiednią ilość Śnieżynek w swoim ulobionym Ośrodku Narciarskim, przy kolejnym zamówieniu możesz zrealizować Zestaw Śnieżynek. Przy zakupie z realizacją Zestawu Śnieżynek otrzymasz rabat w wysokości wartości uzbieranych przez Ciebie Śnieżynek.
Możesz zbierać Śnieżynki w każdym Ośrodku Narciarskim, który je udostępnia.
Może być kilka powodów dlaczego nie możesz wykorzystać uzbieranych Śnieżynek. Aby znaleźć przyczynę, odpowiedz na poniższe pytania:
  • Czy minęły już 24 godziny po złożeniu Twojego ostatniego zamówienia?
  • Czy posiadasz już pełen zestaw Śnieżynek, czyli czy zebrałeś już odpowiednią ilość Śnieżynek z jednego Ośrodka Narciarskiego?
  • Zaloguj się na swoje konto i przejdź do zakładki ‘Śnieżynki’. Znajdziesz tam listę swoich zebranych Śnieżynek.
    Twoje zebrane Śnieżynki możesz wykorzystać tylko w Ośrodku Narciarskim, w którym posiadasz już pełen zestaw Śnieżynek.
    Tak, możesz wykorzystać zarówno kod zniżkowy, jak i zestaw Śnieżynek podczas składania zamówienia na E-skipass.pl.
    Tak, wykorzystując kupon rabatowy otrzymasz Śnieżynkę do opłaconego zamówienia.


    Społeczności



    E-Skipass
    © 2015 Wszystkie prawa zastrzeżone

    E-SKIPASS.PL MOBILNIE / APLIKACJE E-SKIPASS.PL

    E-SKIPASS SP. Z O.O.
    NAWOJOWA GÓRA
    UL. NAWOJA 1
    32-065 KRZESZOWICE

    WWW: E-SKIPASS.PL


    Kontakt
    +48 661 599 991
    (8:00-14:00 Pn-Pt)

    BIURO@E-SKIPASS.PL
    ARENA JAWORKI | BESKID CARD | BESKID SPORT ARENA | CZARNA GÓRA S.A. | CZARNY GROŃ | CZARNY GROŃ, ŚNIEŻNICA, SŁOTWINY ARENA | LBK Group, s.r.o. | OŚRODEK NARCIARSKI KURZA GÓRA | OŚRODEK NARCIARSKI NOWA OSADA | OŚRODEK NARCIARSKI STOŻEK | RUSIŃ-SKI | SABAT KRAJNO | SKALKA FAMILY PARK | SKI ARENA ŁYSA GÓRA | SKI&SUN ŚWIERADÓW ZDRÓJ | SKOLNITY SKI&BIKE | SN CIEŃKÓW | STACJA NARCIARSKA MAŁE CICHE Sp. z o.o. | STOK NARCIARSKI TELEGRAF KIELCE | STOK STACJA NARCIARSKA | SUDETY SKI | WINTERPOL KARPACZ | WIŚLAŃSKI SKIPASS | ZIELENIEC SKI ARENA | ZŁOTY GROŃ